Fan

jag blir så trött på dehär! Kunde inte sova inatt! Vet inte vad jag ska ta mig till!

Jävla jobbcoaching och garanti och en massa blajja! Vet inte ens hur man gör även fast jag har varit på möte...

Ska väl kanske ta och söka skola nu! Eller det har varit mitt mål hela tiden men vafan ska jag göra till i höst? Skriva en bok och hoppas på att folk är intresserade mja..

Ne nu ska jag ta och göra någonting istället för att sitta här och klaga! Det finns folk som har det värre än vad jag har det!

Pratade med Lina igår! Det var ett bra jäkla tag sen, den bruden hade glömt att ge mig sitt tillfälliga nr! Yeeeej inte så lätt att ringa då må jag säga hahah men det var trevligt när man väl fick tag i henne!

Nu ska jag kila tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0