Eftermiddag

Idag så har Sofia varit hos mig:D Äntligen! Det var ett bra tag sen sist på jag säga. Det kändes lite konstigt när hon sa att hon skulle åka hem..Eller det kanske hon inte sa men jag tänkte så hahah skit samma det känns konstigt att hoon inte längre bara kan komma över när hon vill utan vi måste plandera. Aja jag hjälpte henne med att skriva CV och Personligt brev. Jag kanske ska bli en egen jobbcoach istället för att skaffa mig en ;)

Nu står jag faktiskt i kö för 2 jobb på AF så det känns nice.

Nu ska jag ställa mig och laga min efterlängtade thaimat muuuums..Fast fick jag välja så skulle den innehålla biff istället för kyckling. Jag gillar inte tanken på kyckling riktigt men men, man kan ju äta grönsakerna om man nu vill det =)

Imorgon blir det västerås med hetingen fialotta, tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0