Tisdag

Gårdagen gick super, eller iallafall bättre än va jag hade förväntat mig. Så en extra kosing denna månad satt inte helt fel.  Sen får man väl tacka sin kära mormor och morfar också för en liten slant =)

Syrran fyllde år igår. Fick en bok av mig som hon har velat läsa. Den nya från twilight serien. En bok som jag själv kan tycka är ganska onödig :/ Ser ut som en barn bok. Tillskillnad från dem andra fyra så är den en fis i rymden. Dessutom handlar den om någon helt annan karaktär ur samma historia. Aja hon ville ha den så hon fick den.

Mormor lagade svin god mat! MUMS! Kul att man får lite variation på vardagsmaten, inte bara det man är van vid att äta!

Idag kommer ida hit, har lovat henne att åka ner på stan och julhandla. Så jag får väl hålla mitt ord antar jag.

Ska även ner och söka jobb vid ett idag!

Nu lär jag klä på mig!

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Saara

Kul å julhandla ju! :D



Och jo, det är klart vi ska krya på oss. JAG bangar inte i första taget när det är FEST! :D

2010-12-07 @ 20:03:29
URL: http://moodyblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0