Tisdag

Igår så fick man hoppa in och jobba lite extra, eller 7 och en halv timme är väl kanske inte så lite :P Men man var skönt trött efteråt måste jag få säga. Kom hem och gjorde lite pasta sallad! Fan va gott det var!
Erika ringde och berättade om att vi har en galen granne tydligen. Hade dragit in en tjej i lägenheten...Mindre roligt!

Började titta på någon dålig film...Eller jag vet inte om den var dålig men jag somnade, och de säger nog rätt mycket.

Idag skulle vi ha gått upp i tid för att möta upp Chrilles mamma på Willys, men jag kunde inte vakna! Fan hatar vinter tider! Så vi gick väl upp 12 tror jag! Sen var det ut till jävla SKROTBILEN! Som jag befarade så startade den inte! Blev tokig, för samma sak hände igår! Och inte fan kunde grannen som vra ute och skottade komma och fråga om vi behövde hjälp! Så vi bad första bil som körde in om hjälp, men de gick inte att få igång den med nå gas, sen ko Jimmy ut och hjälpte oss, så vi vart väl en kvart försenade till jobbet.. Aja samma sak hände idag! Då sprang jag ner till Pizzerian och frågade, men de hade inga kablar, så jag sprang till någon som stod och sopade av sin bil och hon hade kablar. Så en främmande person kom och hjälpte oss. Jag fick koppla, men satte jordkabeln fel haha så den startade inte, jag fattade först inte vad de var för fel så jag gick till parkeringsvakten och bad om hjälp! Han bytte plats på den svarta och tada då funkade det!

Vi plockade upp Chrilles mamma på Willys med hans lillebror. Vi åkte hem till henne och lagade lite tacos. Fan va de satt gott! Satt och pratade en liten stund, sen fick vi våra julklappar, lite väl tidigt men hon ville veta om de passade utifall att hon skulle behöva byta, men dem satt bra, jag fick en fin lila tunika och Chrille fick en fliströja!

Runt 4 åkte vi hem till min kusin och Saara och lilla Moa, Saara var på jobbet så vi satt och umgicks med Zsolt en stund, drack kaffe och spelade C.O.D. Saara kom hem runt 7 så pratade vi en liten stund. Dem ska på kryssning imorgon! Fan va skönt att få åka bort! Skulle mer än gärna ha fölt med!

När vi kom hem därifrån så beställde vi mat, blev en syndar dag >_< inte bra dehär! Som tur är börjar en rejäl hårdträning i januari för då byter vi gymkort till ett mycket bättre!

Imorgon ska jag och Erika iväg och sola, sen blire tvätta, och ska vi inte jobba på torsdag så bär det av till kumla imorgon, annars blire väl en hemma dag.

Nu ska jag väl sova snart! Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0