Söndag fjärde advent

Mjo fan va tiden går fort när man har roligt!

som sagt så gick det väldans bra i veckan. Onsdags var de cykel på köpet turne med dogge, och hans kompis, va dock inte mycket folk så undrar om han var nöjd haha, fredags var as kul för då var det lagom med folk och igår samma sak. Jag hoppas verkligen på att få vara kvar, för både personalen och stället är hur trevligt som helst! Inte alls som på de andra ställena!

Haha igår fick jag en fisherman shot i ögat! haha så jävla klantigt! Sved satan kan jag säga! Så jag rekomenderar det INTE!
Fick göra mina första drinkar helt själv! As kul! Gjorde cosmopolitan och sex on the beach! Utan att någon behövde stå brevi! Ok de fanns en lista på hur man gjorde men jag klarade det själv :D
Man får inte göra så många, dem flesta väljer ju groggar eller öl och cider!

I morse kände jag mig extra snäll så jag gjorde frukost på sängen åt älskling för att han har ställt upp så mycket för mig! Liten uppskattning måste visas!
Snart ska vi till kumla och hälsa på, tar med oss ps3 och black ops och assasens cread eller hur de nu stavas haha, så blir väl inte för mycket att umgås med antar jag, kanske kan få pappsen att pröva hahaha!

Ne ha en bra dag i de kalla vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0