Onsdag

fyfan, man ska aldrig gå och lägga sig efter att man en gång redan har vaknat!


Igår va jag hemma i kumla en stund, var tvungen att åka hem i måndags för att de skulle hämta sängarna. Skönt!
Hittade även en snygg divan soffa för en krona haha kanske jag sa men fan!

Åkte hem runt lunch tid, sen fick vi lite besök för att vi skull prata! De gick faktiskt bra, nu är det bara att hålla tummarna! Vi var hem till Chrilles moster för hon fyllde år i helgen, så de bjöds på fika och kadde! Trebligt hade vi!

I morse va jag tvungen att gå upp halv 7. Ok jag ska inte klaga , men de var jobbigt att faktiskt komma upp. Skulle besikta bilen. Älskling följde med! Så snällt! Uppskattade det till 100!!!

Sen när vi kom hem åt vi frukost och skulle ta det lite lugnt! MEN vi somnade båda två på soffan! Jag vaknade halv 1! Hehe men jag ska ju iväg och jobba ikväll så kanske är lika bra att jag fick sova lite längre! Fast när man sover länge brukar man bli trött :/ Aja , jag tror inte de är någon risk för det ikväll med tanke på att de är första gången :D

Nu ska jag klä på mig igen och gå iväg och sola med Erika! S3en får vi besök av min kusin och hans tjej Saara och kanske lilla Moa :D

Önska mig lycka till ikväll nu då :D

Kommentarer
Postat av: Lindah

Hur gick det för dig!? :D

2010-12-17 @ 00:09:33
URL: http://swedeshavemorefun.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0