Onsdag 1 december

Vaknade inte riktigt i tid idag. Hade tvätt tid klockan 10, vaknade halv 11.. hehe ganska dumt, så han inte riktigt tvätta allt i rätt temperatur, men men rent blev det iallafall!

Älskling och jag satt och åt frukost tillsammans, de händer inte så ofta, så de var mysigt.

Har inte gjort ett skit idag bortsett ifrån det ska jag säga! Har ångest måste jag få erkänna! Vill ut och gå, men chrille tycker inte om att bara gå, speciellt inte på vintern och Erika ligger hemma och är sjuk, vi har kört kapplöpning hon och jag. Förra veckan var hon på g att bli sjuk, sen blev jag de och nu är hon det. Så träningen har uteblivit, men de tar vi igen sen när vi är friska!!

Var över till Chrilles moster en sväng på kaffe, trevligt! Så nu sitter jag ensam och har tråkigt! Får se om jag får för mig att göra nå fuffens.. hihi

ska titta på julkalendern nu :P Tror att den ska börja nu :D Tjingeling :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0