Helgen!

Åkte hem torsdag natt, för att hinna göra klart allting till på Fredag, då jag trodde mina kära sysslingar skulle komma. Det kom fram att de valde att åka på lördag istället. Aja lite extra tid med familjen gjorde inte så mycket. Fick god mat så ska inte klaga!

I lördags kom dem. Jag var riktigt stressad eftersom jag hade bjudit en massa människor till klockan sex...Var tvungen att skjuta upp det till klockan 8. Åkte hem till oss och visade hur vi bor! Fixade mig på 20 minuter. Rekord vafan haha! Vid 20 i 9 kom vi till partyt. Vi sjöng singstar och hade det trevlgt. Körde även lite charader! Alltid lika roligt! Dock vart de ganska grupperat, men de var roligt! Vi drog ner på stan. Tog en krog vi inte´varit på tidigare. De var trevligt men väldigt lite folk. Älskling kirrade jobb åt mig där! Eller förhoppnngsvis får jag jobba,Ska dit på onsdag och pröva!
Tog bussen hem, några av oss mådde väl lite sämre än andra, men som man bäddar får man ligga ;) Det var pappsen som körde! Trffade på Lasse som vi även fick med oss hem ! Haha hans vänner trodde jag var nå ragg han fått när jag frågade om han skulle med hem! Jag höll på att garva ihjäl mig! "Ne jag är hans granne!" hahaha Aja kan tänka mig att de såg och lät väldigt roligt!
När vi väl kom hem deckade alla förutom jag ;/ fan att man alltid ska bli så jävla pigg!

I söndags dock var jag mindre pigg! Edvin och jag låg och drog oss till tolv medans de andra gick upp flera tmmar innan oss haha! Dem körde hem mig och Crille när de skulle tillbaka till gisslaved!
Vart syndar söndag! Eller heeeela helgen var det ska jag säga haha! Pengar gick åt med :/ Sen gick vi över till Dennis och umgicks! Tittade på en vampyrs bekännelser! Riktigt bra film!

Idag tog jag och hämtade ut mamma och pappas julklapp! Sen bar de hem till kumla!

Var över och hjäälpte kära fialotta att flytta sina kartonger! Riktigt fin lägenhet hon har fått tag på!

På tal om lägenhet!!! Det börjar se ljust ut :D fan va glad jag är! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0