Fredag

I onsdags fick jag jobba min första kväll. Jag var ganska nervös måste jag få erkänna. Men de gick faktiskt bra! Fick stå i baren redan från början! Det var dock lite svårare när de kom till drinkarna. Men men jag klarade det :D Fick ganska mycket dricks. Nästan av alla som handlade :D De var trevligt!
Jag slutade väl runt halv 2. Då skjutsade Jessica hem mig. Somnade dock inte förän vid kanske 3 halv 4. Sen skulle vi upp igen klockan 9.
Då skulle vi alla tre iväg och jobba. Det var roligt! Fick plocka varor från pallar! Vist de låter kanske inte som världens roligaste men tiden gick snabbt.

När vi kom hem så käkade vi Max, för jag var helt slut i både huvudet och kroppen! Skulel ha somnat framför spis4en om jag ställt mig och lagat någonting.

Vi tittade på nya Narinia igår. Var väl helt ok. Vissa stunder satt man bara och önskade att den var slut, men den var inte jätte dålig :P

Idag ska jag iväg och jobba igen :D Får visa fram fötterna ännu m er idag. Hoppas de inte blir allt för mycket folk, för är jag för seg så kommer dem bli sura haha..

Grabbarna är iväg och handlar. För jag var så utmattad att jag vaknade för en kvart sen typ :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0