Tisdag

Igår fick jag någonting som heter "rejki". Sjuk läskigt. Det är en form av kropslig energi. Om jag ska vara ärlig trodde jag inte på det först, men sen kommer rose-marie ner och säger att hennes arm är bra. Sen var det min tur. Helt sjukt va coolt det var. Det brändes i heeelaa kroppen. Då nuddade hon inte ens mig. Detta borde fan alla testa.

Idag vaknade jag tidigt. Skulle med lillan till veterinären på ögon koll. Inte så roligt resultat må jag säga. Hade nå grått i båda ögonen som han inte kunde sätta fingret på. Och då fick vi den bästa ögonveterinären i landet.

Så de bidde inge valpisar förns när vi har kollat ögonen igen om ett år, för att se att det verkligen inte är nå ärftligt fel som hon har.

Har setat ute i solen en stund idag. Helt underbart! Hoppas att det fina vädret håller i sig bara. Fortsätter det såhär kanske jag slår förra årets färg ;) Haha Hoppas hoppas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0