puh

Att man kan känna sig så seg av absolut ingenting. Känner att jag skulle kunna gå och lägga mig här på plats. Kanske rejkin som fortfarande håller i sig.

Var över till grannen en stund. Där satt jag och solade lite till. Dock var det inte lika varmt längre. Sen gick vi in och tittade på förkväll! Förstår egentligen inte ens varför man tittar på det. Tycker att det är värdelöst men endå sitter jag kvar. Betyder väl att det inte går nå bättre på tv vid den tiden. Fast idag gjorde kocken någonting som såg ut att vara riktigt gott.

Imorgon ska jag in till stan. Måste lära mig att hantera mig själv. Känner inte igen mig själv. Blä säger jag till detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0