Påsklördag

Idag vaknade jag av att det var stekhett här hemma. Jag somnade ju nämligen på soffan. Mer eller mindre med flit.

Jag storstädade hela bottenvåningen, så nu är det fint här hemma:D

Jag åkte hem till Ronnie runt halv två. Han låg och sov så jag vart utelåst. Satt och väntade i bilen tills Marita och Lasse kom hem. Sen hjälpte jag de så gott jag kunde och fick!

Runt halv fyra kom Cattis Fam och Nattis Fam, vi satte oss ner och käkade. Haha Familen Ek har blivit så stor nu så alla får inte plats vid matbordet. Runt 4 kom Micke och Sofia. Maten var utsökt, synd bara att jag har ont i magen och inte kunde äta så mycket som jag hade velat.

Runt klockan sex kom Ronnies kompis Jimmy. De två gick iväg. Jag gick ut med Millan och lekte med Pici. Det var roligt att se hur lilltjejen försökte få Pici att lyssna på henne "Sitt sa jag". Haha hon är bra söt hon.

Klockan 7 åkte jag och plockade upp Sandra på stan, vi åkte hem till mig. Fixade fram Wii och lite godis. Grabbarna och M och fit lite senare. Det var skit roligt. Riktigt trevligt kväll.

Sofia och Frida ville att jag skulle komma dit. Jag ville men hade inte råd. Känns så jävla värdelöst att vara pank, och sen när jag har pengar så är det ingen annan som får lön. Värdelöst säger jag bara!

Vi åkte in och köpte hömburgare, jag kunde inte ens äta upp min mat för jag började må illa! Hoppas verkligen inte att Cattis och Sofia har rätt! Det skulle inte vara roligt!!!

Så nu ligger jag här, Ronnie var så snäll och skjutsade hem mig. Ska titta på How I met your mother!

Älskar mina babes! Ni är bäst!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0