Måndag

Helgen har varit riktigt rolig. Har desvärre varit ensam hemma. Mindre roligt. Under dagarna har det inte varit nå problem, det är kvällarna som jag har problem med.

Igår kunde jag verkligen inte somna, gick över till Rosis, hon ringde och frågade om jag ville låna en film. Så jag gick över och hämtade den. Kom hem satte igång filmen. Tittade klart på filmen. Fortfarande klarvaken. Somnade närmare halv fyra inatt skulle jag tro. Vaknade av att telefonen ringde. Det var hemmet där farfar bor. Tror Sofia tänker på samma sak som jag just nu! Creapy.. (Vet inte hur man stavar till det)

Snart ska väl mina kära päron vara hemma! Har tittat på how I met your mother hela morgonen. Fastnat på ett avsnitt!!! Blir toookig!

Hoppas att de har med sig någonting gott för jag är utsvulten haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0