Måndag

Idag vaknade jag som vilken dag som helst. Åkte till "Jobbet" men var inte där länge. Kände att jag fick nå sorts panik! Klarade bokstavligt talat inte av att vara kvar. Försökte men misslyckades. Ringde till min handläggare för att boka in ett möte. Fick dessvärre inte tag i henne. Eller hon sa att hon skulle ringa mig efters sitt möte.

Efter det ringde jag min hjälp. På onsdag ska jag dit! Hoppas att jag blir bättre då. Vet att det hjälpte förra gången iallafall.

Mamma är inte så glad på mig, det förstår jag. Även fast jag kämpar emot så kommer det tillbaka. Jag vill inte må såhär!

Får se om jag kan få ett telefon möte med min handläggare iallafall!

Ne nu ska jag sätta mig och söka jobb, så att detta inte räknas som skolk! >_<

Kommentarer
Postat av: Sofia.

Du klarar allt Gittis!!! <3

2010-04-14 @ 09:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0