God morgon

Igår tittade jag på van helsing. När jag var yngre så var den filmen as grym! Nu är den väl bra men man ser alla data effekter jätte bra! Men de är teknikens gång!

Jag somnade som en stock igår. Skulle ha åkt till Ronnie, satt och väntade, men min kropp ville sova. Och nu när jag äntligen kan sova igen så tackar jag inte nej till lite sömn.

Tittade på mig själv i spegeln i morse efter gårdagens heldags solande, så har jag faktiskt fått lite färg. Men hade det varit sommar så hade man nog fått skapligt mycket mer. Men jag klagar inte på dehär lilla!

Tittar på efter tio. Tycker att det är riktigt intressant!

Snart ska jag väl byta om och åka till västerås! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0