...

Igår fick jag provjobba! Själv tycker jag att det gick riktigt bra faktiskt! Fick göra allt, och de verkade lita på att jag kunde det mesta! Det kändes riktigt bra!

Dagen började väl lite sisådär! fick ett mindre roligt samtal. Även fast det var väntat. Kände på mig det redan igår men man vill ju aldrig vänta sig det värsta! 4 år är endå 4 år. Så det blir inte lätt nu ett tag framöver. Ska dock inte låta det dra ner mig! Har haft det bra men nu är det dags att börja om!

Snart ska jag och Fialotta in till stan och käka sen ska vi väl försöka åka in till västerås och partaya lite eftersom jag ska vara barnvakt imorgon!

Hej så läge!

Kommentarer
Postat av: Saara - mamma till en Prinsessa

Är du singel nu eller? ;)

2010-04-23 @ 15:27:35
URL: http://moodyblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0