Är lyckligt lottad

Satt och tänkte nyss. Fan vilka underbara vänner jag har! Som jag kan säga allt till! Inte vara rädd för att säga vad jag tycker till, och att de inte är rädda för att säga vad dem tycker till mig. Att de alltid är ärliga no matter what! Finns inget bättre än dem!! Ska hålla hårt i er!

Dessutom sitter jag och tänker på vilken jävla värdelös situation jag ligger i. Jag vill verkligen ha ett jobb. En egen lägenhet som jag kan bjuda hem folk till när jag vill. Kunna säga att dehär är mitt! Snälla kan någon hjälpa mig!!! Jag vill härifrån!

"Jobbet" gick bra! Fritids är riktigt roligt. En helt annat stämning på barnen där än på skolan! Även om det är kul så längtar jag efter ett normalt jobb. Så att jag kan börja ta hand om mig själv och starta mitt eget liv.

Kommentarer
Postat av: Sofia.

Å JAG SKA HÅLLA HÅRT I DIG!!!! Du och jag gittan <3

2010-04-08 @ 18:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0