Torsdag

Igår tittade jag på Idol! Riktigt roligt må jag då säga.

 

Idag vaknade jag tidigt. Gick ut med Ronnies vovve. Det fick bli en snabbis med tanke på att jag var barfota.

Sen bar det av till stan. Fick lite mindre roliga besked, men det är bara att kämpa på.

 

Var in till Wayne´s, pratade lite med Anna. Det var trevligt. Mindre trevligt är väl dock att det ska stänga.

 

Sitter här och just skrivit klart mitt CV och Personliga brev. Ska ringa till skolan och kolla upp lite närmare på viktig information, sen ska jag väl be de skicka ut mina praktik pappar om det är möjligt.

 

Snart ska jag in till stan och kasta större sopor. Sen är det västerås med min älsklings Svea!

 

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0