*Tisdag igen då.

Denna tisdag har inte varit någon annan lik. Jag har nämligen försökt att skaffa mig ett jobb i denna tidiga timme. Vaknade runt nio för att hinna. När jag väl ringer så är personen i fråga upptagen och jag uppmanas att ringa runt 5. Igår ringde jag vid den tiden och då hade han gått hem.

Idag ska jag in till stan på ennu ett ärende. Tur att man har någonting att göra om dagarna iallafall så att man inte sitter helt rastlös hemma. Men det bästa vore ju om jag kunde få tag i ett jobb skulle vara skönt.

Ska ta och läsa lite till sen ska jag göra mig iårdning. In till AF sen banken.

Ikväll ska jag hem till baby och titta på Idol! Älskar Bagge han är så jävla rolig !

Stackars lilla Svea ska jobba så länge =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0