Onsdag kväll

Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del under dagen. Var in till stan. Det gick bra. Åkte hem till Ronnie och umgicks och åt lite mat. Efter det åkte jag hem. Fick ett trevligt brev som gjorde mig riktigt glad. Sen har jag sökt jobb. Två stycken faktiskt. Känner mig riktigt duktig.

Hatar att behöva tanka. Känns som en jävla slöseri med pengar. Kan inte någon komma med en riktigt bra idé för bilar, så att man slipper tanka. Jag lovar att det är något snille därute som har en riktigt bra idé men inte får igenom den pga att alla tjänar en massa jävla pengar på att vi vanliga människor fortfarande tankar bensin/disel. Jag tror att så länge det finns bensin därute så kommer dem fortsätta att produsera bensindrivna bilar. Bakom allt snack om klimatförändringen så finns det alltid nån jävel som tjänar pengar på skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0