Jobbigt

Man vet inte riktigt hur man ska sköta dehär. Hur det fungerar. Man önskar bara ibland att allting kom och la sig i näven på en.

Sov hos babe igår. Tittade på efterlängtade Idol! Alltid lika kul. Sista är ikväll. Eller iallafall av det man vill se.

Träffade Nattis och lilla Tuva idag. Fick pröva på att mata, lättare sagt än gjort. Hon är så söt.

Imorgon ska jag till västerås två gånger. På kvällen är det för nöjes skull. Ska bli riktigt roligt!

Nu ska jag lägga mig och läsa den förbannade boken så att jag kan börja läsa klart nästa. Efter det ska jag väl försöka hitta fler jobb att skicka in CV till.

Jag vill jobba :'(

Ska aldrig mer klaga! (Även det lättare sagt än gjort.....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0