japps

I lördags råkade jag skrämma skiten ur min kära mor. Sofia och jag ahde varit i Västerås och ätit på Café gränden. Just för att vi hade tråkigt. Ingen dum sak att göra när man inte har någonting bttre för sig. När vi kom hem kände jag mig slut i huvudet, så jag stängde av bilen och lutade huvudet bakåt. Några sec senare kom mamma och pappa utspringandes. "Va håller du på med ungjävel?" "Fan du skrämde skiten ur oss. Trodde du hade tuppat av." Om jag skämdes? Ja!
Var hemma hela lördagen efter det. Tittade på Zorro. Sen gick jag ner läste, och somnade. Blev väckt två gånger. En gång av dodda sen Ronnie.

I söndags åkte jag hem till Ronnie, vi gjorde inte så mycket. Tittade på Tv en stund sen somnade jag.

I fredags, vet inte om jag sagt det, men då lagade Ronnie och jag Thai mat. Riktigt gott var det.

Idag gick jag upp rätt tidigt och gick ut och gick med Marita och Cattis. Det var riktigt skönt må jag säga.

Sökte tre jobb idag. Riktigt intressanta faktiskt. Men sen gäller det att få något.

Nu ska jag fortsätta titta på Ninas cook along. Eller hur de nu stavas.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0