Tisdag igen

Idag efter skolan hade ju jag tänkt att åka hem . Men det vart inte så. Sofia ringde mig och ville att jag skulle följa med henne och testa en klänning. Oh hon var såå vacker fick nästan tårar i ögonen! Min lilla fia har blivit så stor;) haha

Sen så åkte vi hem till hennes mormor! Jag har aldrig varit där och vi har känt varandra i 12 år! Haha där bjöds det på bullar och saft samt kaffe! Jätte trevligt!

Efter det så försökte jag raca ikapp henne på tärnarakan hem men då skulle jag köra olagligt så jag sket ide :) vist är jag duktig!

Kom nyss hem från stan. Har handlat lite inför helgen! Det blir ju party som sagt!

Snart ska jag över och hjälpa Sofia med historian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0