Studentskiva

Igår så åkte jag hem till Nattis en sväng, hon fixade mitt hår medans jag sminkade mig. Alltid lika trevligt att träffa henne.

Sen så bar det av till Ludvig, Snälla jocke skjutsade mig =) Väl framme så hade ju alla börjat dricka redan så jag låg efter kände jag. Så blanda en drink sen var det bara att hänga på resten av gänget. Skit trevligt.

Efter det så bar det av till Pluto med bussen. Fan va vi härja, lovar att om det hade varit en tjurigare busschuför så hade han slängd av hela bunten. Vi gick in på pluto och satte oss ner vid vårat bord. Skit trevligt även där! Matien kommer jag inte ihåg så mycket av. Åt iallafall inte ens upp den men jag tyckte den var god. Men den hade varit mycket godare om jag inte varit lite snurrig i bollen.

När vi ätit klart så började vi härja igen. As nice. Fan jag har träningsverk av allt dansande :) Tack klassen för en riktigt rolig kväll!!! Och desutom så fångade jag kvällen på min kamera =) Hojta till om du vill ha dem.

Kommentarer
Postat av: Sofia.

jaaag. jag ska även ha party på lördag. Vilket du visst om!

2009-05-18 @ 13:41:29
Postat av: bigi

Jag vet sötnos men jag ska ju på din fest efter konfen:D

2009-05-18 @ 15:38:58
URL: http://bigiboop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0