Måndag

Idag har jag varit riktigt duktig i skolan!

Jag har jobbat på som ett as! Skrivit klart min Etik uppgift och även min samanfattning i historian, nu är det bara

*egen historia
* Virituella miljöerprojekt
* Fotografisk bild


Kvar

Nu kan jag börja andas igen! Fast ok det är det jobbigast kvar men vafan det klarar du biggan:D Eller ska jag kanske säga Nikotin Big!? hahah


Fan igår så var jag med Ronnie och han visade mig en sån jävla hämsk sak så att jag på riktigt från hela mitt jävla hjärta kan säga att jag HATAR katter! Fan! Det var en liten valp som gick och naffsade på kattens öra. Skit gulligt förmodligen därför som personen filmade detta. Vovven var pytteliten mindre än kattfan! vet ni vad katten gör när vovven nafsar på hans öra? Den tar runt tassen runt valpens hals och biter i strupen tills det knakar på vovsingen! Lilla valpen sitter där och skriker försöker dra sig därifrån! Så jävla äckligt störd kattfan är!
Eve berättade även att en hon känner köpte en liten chiaua (beatas kompis kände även hon denna kvinna). Och ni vet ju hur små sånna hundar är när dem är valpar. Dem lämnade valpen hemma i ca 1 timme för att lära den vara ensam. Tror ni inte kattfan äter upp den? När ägarna kommer hem så är det bara svansen kvar! Så jävla störda katter! Ska fan lära Pici att hata dem nu !


Ska nog hem sen och försöka göra klart lite bilder och mitt virri projekt! Men först blir det ett Toa besök =)

Kommentarer
Postat av: bigi

Fan va jag inte kan stava till Chiuaoa eller nått =)

2009-05-18 @ 15:40:19
URL: http://bigiboop.blogg.se/
Postat av: Sofia

NikotinBig är bääst :) Å jag säger ju de! Katter är helt jävla dumma i huvet!!!! Jag hatar dom, Norton hatar dom och NU ska Pizzan hata dom!

2009-05-18 @ 15:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0