Helgen

Ja som sagt så var det studentskiva i fredags. Sen skulle jag upp o jobba i lörsdags. Fyfan va ju lite snurrig i bollen fortfarande. Så mamma fick skjutsade mig till Ransta för att jag skulle ta tåget. Men mitt kort funkade inte så fick åka med mälardalens frukt. Hehe en främling...Det var läskigt men jag lever som tur är. Och som tur är så är inte alla som Englas mördare!"

Igår så kom timi över det var riktigt trevligt att få träffa henne.. Ska hem till dem på party på fredag och på lördag är det party hos oss :)

På söndag fyller min bästaste år<333



Studentskiva

















Jag hade en riktigt rolig kväll! Kommer sakna denna klass sjukt mycket =(

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha härliga bilder på oss ;D

2009-05-18 @ 22:14:02
URL: http://aedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0