Veterinär

Igår så åkte jag hem till ronnie ett tag, lärde honom små grejer i PS . Trodde inte jag var så duktig! På vägen hem till mig så plockade vi upp min lillesyrra. Halvägs på tärnarakan kom vi på att vi glömt filmerna som vi ville titta på. Då var det bara att vända om. Ronnie sov hos mig! Så när vi skulle sova så kollade vi på filmen sen somnade jag ganska fort, Ronnie kunde inte sova stackarn!

Idag slutar jag kl kvart i 12. Då är det att skynda sig äta sen åka hem, plocka upp sofia och Pici , åka till mamma hämta pengar för att tanka sen bär det av till Enköping! Hoppas att vi hittar! Men två smartskallar som jag och sofia borde ju kunna följa en simpel förklaring....hahah även fast vi sög på orientering i nian, vi hittade inte ens första stoppet så vi plickade blommor och fjäskade för Damir hahaha ah men det funkade iaf! Men nu är vi äldre och mognare så vi kommer förmodligen att hitta, annars är vi ju kvinnor och vi vågar fråga efter vägen!


"Some thing is telling me we have to swim throu" Doris


Kommentarer
Postat av: Sofia!!!

Vi hade lätt hittat om du hade skrivit rätt på din jävla lapp :P hahahhahaha. Plus att du INTE lyssnar på mig för 5 öre ;)

2009-03-04 @ 14:02:02
Postat av: Bigi

Ja men huvudsaken är ju att vi hittade;) o plus att jag hade skrivit rätt på min lapp:)men det var gatorna som inte såg ut som dem gjorde på kartan:D

2009-03-04 @ 14:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0