Skola igen!

Idag hade vi en framtidsdag i skolan , då en massa människor kom hit och berättade om derassyrken... och jag funderar starkt på att bli lärare faktiskt:) religionslärare på högstadiet...men det är mins fem års utbildning för att bli de:/ hehehe

Nu sitter jag här på fotografiskbild lektion.. och ska egentligen skriva om dem första bilderna som togs!

Igår var jag och sofia hos veterinären som sagt! Det gick bra att hitta till Enköping, men sen att hitta till veterinären var däremot lite svårare! Först frågade vi en stackars kille som förmodligen trodde att vi skulle våldta honom, sen frågade vi en gubbe som jag nästan backade på senare hahahah! Jag ska nog kanske inte ha körkort ändå:/  

Åkte hem till ronnie igår kväll och han ville skrämma skiten ur mig med en jävla film som verkade as äcklig!!! Jag vågade inte!

Imorrn kanske jag o sofia ska hem till Frida G och mysa o titta på film! Får se hur det blir!

Kommentarer
Postat av: Bästa vän och granne ;)

HAHA! Nej, du ska nog inte ha de ;D

2009-03-04 @ 20:16:56
Postat av: bigi

haha jag vet:P

2009-03-05 @ 09:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0