PUHH

Idag som sagt så var jag ju i skolan heeeelt i onödan:/ så typiskt! Jag skulle ha lyssnat på min magkänsla som sa åt mig att kolla mailen:( Aja ... Hade jag inte åkt till skolan så kanske de hade hänt någonting annat, så de var väl lika bra:)

När jag kom hem så fortsatte jag att tvätta.. fyfan det var skapligt med kläder och jag har inte äns kommit till hälften:/ Började tvätta igår och det kommer nog ta ett tag till.. tyckte synd om stackars mamma om hon skulle få göra allting själv eftersom tvättstugan var tom på kläder innan jag tog ner all min tvätt:/ heheh Sen så städade jag mitt rum... ja det är sant faktiskt! Mitt rum såg ut som ett riktigt bombnedslag.. eller som pappa brukar säga "Cirkus" hahaha Aja nu är det fan fin i mitt rum och jag har fått extra plats för alla mina kläder nu oxå eftersom jag rensade min "skitgarderob" där jag haft en massa gamla saker:) så det känns ennu skönare:D


Har haft en syrra i puberteten en gång och nu börjar den andra.. fyfan va det är livat här hemma nu! Ida bråkar med mamma hur mycket som helst! Och mamma brukar ju vara den man bråkar med mins!! Fyfan va arg hon blir. Mamma bad henne göra en grej men hon satt och lekte med sin mobil då tog mamma den ifrån henne och då blev det ett jäääävlans liv här:/ Aja får leva med det en gång till precis när andra syrran har kommit ut ur de så kommer den andra in....OOOH :( Ni ska höra hahaha

Ska leka med Lina snart. Fan va jag har saknat henne!:( Förstår om hon är nere just nu men jag hoppas på att kunna få henne på bättre humör:) <33

Sofia jobbar inatt, hoppas att det går bra för dig gumman<33

Och ronnie åt en pizza idag:( Jag vill oxå ha!<33


(onödig info men hade inge annat att skriva om hahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0