Oj

Ja det har hänt rätt mycket sen sist jag skrev.

Nattis efterlängtade barn har kommit till världen:) En Flicka blev det, på nästan 4 kg. Lilla Tuva!! Så jävla fin liten tjej.. Jag ska nog hälsa på henne idag om hon orkar!

Sofia, Martina och jag började simma i tisdags. Eller jag började simma med dem då, dem har simmat några ggr innan mig. Fyfan va jobbigt och jag hatar att simma. Men efteråt så var det väldigt skönt! I torsdags däremot så kändes det som att jag inte kunde andas och var tvungen att ge mig efter 20. Jag fick panik och började padla med benen tills dem hade simmat klart dem kvarvarande 20 längderna. Sen gick vi och solade på sala sol.

Nu känns det som att det är väldigt mycket att göra. Jag vet att jag kan klara allting men att jag bara är alldeles för lat för att komma igång. Det ska nog gå bra. Jag måste börja tänka på att jag vill ta studenten och kunna känna att det är skönt att vara klar med allting istället för att jag ska titta tillbaka på tiden och veta att jag hade roligare under skoltiden än på studenten. Fan jag ska känna att allting är klart och bara röja!

Idag ska jag träffa timi efter att hon har slutat vi ska käka och snacka en massa skit. Sen ska jag förhoppningsvis träffa Nattis, Jocke och deras vackra dotter Tuva! Hoppas hoppas! Sen ska jag leka med min bästaste bästa:) Jag behöver nog inte skriva vem det är.. Eller jag gör det iallafall Sofia så klar:)

I onsdags hade jag världens bråk med min vovve:( Fyfan va arga vi var på varandra men hon kom och sa förlåt. Det kasnke låter larvigt men jag började tillochmed gråta för att vi var så sura! Men nu är det bra igen. Skönt!

Vi hörs väl..

Kommentarer
Postat av: bbbbbääääästavän

Jag älskar dig :'D längtar efter dig ju!

2009-03-27 @ 14:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0