FYFAAAAN

Jo igår så kom jag o S överäns om att vi skulle försöka sluta snusa. Jag hade sovmorgon idag så sov lite längre än vad jag borde ha gjort. Gick ner och käka frulla runt 10 sen tog jag en snus det första jag gjorde. Och det är den enda snusen som jag har tagit idag:S Jag håller på att bli TOKIG rent ut sagt. Det rinner i  munnen hela tiden och nu har jag köpt tugg för att det ska sluta rinna men det blir inte bättre:( . Så jävla jobbigt!


Aja idag så åkte jag till skolan runt tolv för att vi skulle prata om hur vi ska redovisa våran historia grej. Kom på att vi skulle göra det genom bilder. Åkte hem runt halv tre igen. Kom in till stan runt tre. Gick ich köpte sallad i Gallerian. MUMS smakar fan som på vivaldi fan kommer nog bli stammis hahah..

Ikväll så är sofia på klassfest med Martina dem är after dark . Hahah hade fan velat sett dem.. Hoppas att det kommer ut bilder snart:D

Ska ju som sagt börja simma med dem på tisdag. Och jag hoppas fanemej att jag kan klara av att inte snusa någonting!


Det är ju skapligt på tiden att jag lägger ner med det iaf!!! Går ju åt hur jävla mycket pengar som helst! minst 140 kr i veckan:( Trött på det.

Imorgon är det jobba som gäller! från 10 till 17.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0