:/

Jag tror att jag har blivit lurad:( Jävla facebook..... gjorde ett jävla fitt test! och de vart som de blev aja ehhehe

Jag ska börja simma med sofia martina och vickan på tisdagar , ska bli skönt bara man hittar en jävla bikini att ta på sig...

Fyfan igår på jobbet så va en gubbe in i butiken , han kan inte ha varit äldre än 40 så runt 30 års åldern..Helt plötsligt så började alla springa in mot hyllorna och jag fattade ingenting.. Sen såg jag att han bara stog där och skakade, han böjdes så långt bak att det nästan såg ut som att han skulle bryta ryggen... fyfan va hämskt det var. Det första som kom upp i mitt huvud var att han fick en hjärtatack... Så min chef ringer efter ambulans. Några kunder kommer fram och ber om servetter... Men vafan sa jag lägg någonting i hans mun , typ en plånbok eller någonting (för att undvika att han biter av sig tungan eller krossar sina tänder.) men ingen lyssnade på mig utan dem ville bara ha sina jävla servetter. Då hör jag hur han börjar typ morra eller ah de kom upp fragma eller vad det heter. och då förstod jag att det var epilepsi anfall. Så då hade jag rätt med att dem skulle ha lagt någonting i hans mun stackarn:(

Största händelsen någonsin medans jag jobbat där. Och det var hämskt! När ambulansen kom och ställde sig utanför så var det helt plötsligt väldigt många som ville komma in och handla!  Fan va människor är nyfikna av sig!

Ska leka med sofia idag:) Har saknat henne hela tiden, känns så tråkigt när man inte får träffa henne på typ en dag. Nej jag är inte besatt av henne utan det har bara blivit så efter alla dessa år att man inte kan klara sig utan henne:) hahah fan dedär lät endå som att jag är besatt haha

Kommentarer
Postat av: Sofia!!!!

HEMSKT, alltså med E ;)! HAHA. Va tråkigt jag har. Sitter å kommenterar stavfel ;)! Jävla lodare :P (alltså jag) :P

2009-03-19 @ 16:45:16
Postat av: Bästavän <3

Å, min sötnos. Jag är nog besatt av dig pxå tror jag :P Träffas vi inte på en dag saknar jag dig massor. Vi är ju bästa vänner ;D <3

2009-03-19 @ 16:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0