En Solig Måndag

Varit i skolan som vanligt. Skrivit ut kryssnings kvittot så att man är säker på att man får åka med.

Sen efter skolan så åkte jag in till sala och bjussade sofia på en god sallad. Mums!  Fast hon åt inte upp men det gjorde jag. Typiskt haha de såg lite kul ut , as mycket kvar på hennes tallrik men inge på min.. hehe aja-..De va ju faktiskt bara sallad så deså:P

Efter salladen så gick vi till Sala sol och solade. Fan as läskigt ju. Varje gång jag ska sola så får jag skräck bilder i huvudet , typ hur glaset spricker och jag är fast där inne osv....


Snart ska jag över till Sofia och hjälpa henne installera mobilen:)


Imorgon ska vi sola och bada:D fan va de låter sommrigt! Fast först ska vi till sjukan och kolla hur sofia egentligen mår.. hon kanske är psykiskt sjuk och kommer o mördar mig ikväll.... Heh näh riktigt så illa är det inte :) sry älskling! du vet att jag älskar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0