Barnvakt

Jag jobbade i lördags, ganska jobbigt:/ men det är kanske därför det kallas för jobb:P
Kände ett ovanligt jävla sug efter langos när jag satt där , så av min lön jag fick så åkte jag till ICA ettan i västerås och köpte lite grejer + godsaker till kvällen.


När jag kom hem så började jag tillaga det goda, efter en stund så kom ronnie med sin följeslagare dodda, hahha dem är typ som jag o sofia!! Langosen vart grymm! MUMS :D Sen vid halv nio så skulle vi hem till Cattis, Tobbbe och Emilia. Jag skulle nämlligen vara barnvakt åt den lilla sötnöten!

Det gick hur bra som helst...Trodde hon skulle gråta och bråka med mig men absolut inge problem som helst! Hon ville bara titta på en massa olika filmer, så jag fick byta från Emil till Pippi till Lotta till  puh och så vidare! sen så var det ju bedtime men de tyckte inte hon lät som en bra ide även fast hon var grymt trött! Så jag tänkte att jag kanske borde byta blöja eftersom Cattis hade sagt åt mig att göra det. Men när jag erbjöd blöjan la hon sig ner ocvh gömde huvudet i täcket! Bra ide va, så varje gång hon lyfte på huvudet visade jag blöjan då gömde hon sig bara. tillslut så somnade hon! 
Jag tror att jag var förföljd hemma hos dem . Att det spökar är tydligen inge ovanligt där. Jag satt på sängen och helt plötsligt växte min egen skugga brevid mig! fyfan va jag vart rädd! Sen när jag skulle läsa för emilia så var det ett ljust sken som speglade sig bakom mig genom fönstret! och sist men inte mins när hon hade somnat och jag skulle gå ner så kändes det verkligen som om någon gick bakom mig!!!! Fyfan:( Jag lovar att dem höll koll på mig så att jag itne skulle göra någonting dumt:P MEN jag lever:D

Åkte och hämtade Cattis och Tobbe runt halv tre igår natt! Trodde jag såg Sofias R med någon som hon hatar! Men som tur var hade jag fel!

Idag gick jag in på Viktoria och pratade med chefen där! Skapligt hopplös människa! Jag sa att det var dålig stil att skylla på mig, då började han svamla om en massa annat! Sen sa jag att jag vill ha det nerskrivet att jag jobbar där, då sa han att han inte vet exakt vilka tider jag ska jobba så han kan inte skriva ner det! Happ kände jag så jag ville bara ha mina pengar! Då sa han ah du får lika mycket som du fick på ditt andra jobb! Så jag ba Yiippiii! fast kent sa ju 105, men det ville han inte gå med på för att en som är utbildad där får bara 97. Hah men han hade sagt att jag skulle få lika mycket som jag fick på mitt förra så det blev 100 kr i timmen! Bättre än ingenting iaf:) - skatt förståss:)

Har lekt med ronnie hela dagen idag!! Varit på dryg humör, blivit dragen runt runt på hans golv så nu behöver nog inte marita dammsuga på ett tag!!!

Skulle ha lekt med sofia när jag kom hem idag men det blev så sent:( Saknar dig Sååfi:( <33

God natt! Eller ah sov så gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0