SOLSOLSOL

Idag har jag inte haft tråkigt en endaste sekund!

---
Vaknade av att Ronnie ringde mig från jobbet, det var hans första dag idag på NCC. Det hade gått jätte bra för honom. Kändes skönt att höra! Sen klev jag upp och gjorde mig iårdning.  Åkte in till stan med Sofia för att betala våran TURKIET resa! Fyfan nu börjar det kännas mer verkligt än någonsin!
Efter det tog vi en baguette på johanssons. Den satt fint som frulle.
Sedan åkte vi hem och stekte en stund i solen. Jag som är en solälskare satt kunde inte sitta länge i solen. Får panik av att bara ligga där. Samma sak är det när jag bastar. Jag klarar inte av att sitta allt för länge.
Sen fick vi fnatt och städade våra bilar. Så fina dem blev :D eller ah min är väl aldrig fin men endå, värt ett försök minsann.
klockan var väl runt sju när vi var klara med det, så då åkte vi in till stan och köpte thai mat och det förtärde vi hemma hos Robert. Sen ringde pappa mig och sa att han bjuder på donken..puh fyfan, åkte till västerå för att plocka up beata, hon ville ju såklart ha donken den jäveln. Sofia och jag kände oss elaka mot pappa om vi inte skulle köpa nått så vi köpte någonting "lätt" Haha om det finns någnting på Donken som är "lätt" Aja men ingen av oss var riktigt taggade på att äta.

Sen åkte vi hem med dåligt samvete så vi tog fram rullorna och gled en sväng "svängde en sväng" som Papa brukar säga. Fyfan va skönt det var! Nu är man trött och belåten!

Pratade nyss med några släktingar på skype. Skit kul! Dem ska komma upp på besök i Juli förhoppningsvis! Ska bli så kul att dem äntligen kommer upp till oss!

Ne nu ska jag sova för imorgon väntar en tidig morgon och en lång och SOLIG dag förhppningsvis!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0