Resultatet av några dagars sommarlov

I söndags så var jag med sofia , senare på kvällen kom ronnie hit. Vi satt och pratade så länge att sofia bestämde sig för att sova hos mig. Det var trevligt. Hon var på riktigt sjukt humör. Hoppade på mig och ronnie bara fr att jag tjallade om vad hennes mamma heter. Haha riktigt trevlig tjej.

-------------------
I måndags så åkte sofia och jag in till stan. Vi var in på apoteket. Haha stammisar där. Så mycket mediciner som vi båda käkar hahah Sen gick vi in på Ticknet.. En liten impuls sak bara, även fast vi har planerat det länge. Där inne så beställde vi en resa till TURKIET! Vi ska vara där en vecka, ara hon och jag. Det stället har ett stilla stående nattliv hahaha men vackra stränder. Det ska bli så himla roligt vi har sett fram emot det så länge och nu ska det bli av. Icmeler ska vi åka till =) Sen gick vi in i gallerian och käkade sallad. MUMS haha sen strosa vi runt och sen åkte vi hem. Efter det så tog vi en jäätte lång pomenad. Det var så jävla skönt!
--------------------
Idag så vaknade jag lite senare än vad jag borde. Jag skule ha gått upp vid klockan halv 9. Men vi kom i tid iallafall. Där fick vi vänta as länge på sofias provresulta. Snart ska vi åka till västerås och käka för vi vill ha fina glas =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0