mösspåtagning och Fittåg!

Idag så började morgonen riktigt bra faktiskt! Jag vaknade klarvaken när jag skulle. Kändes jätte skönt att äntligen få ta det riktigt lugnt inför skolan.
Igår hade jag ju bakat äppelpaj till knytis som vi skulle ha idag! Nästan alla som kom hade någonting med sig! Det var roligt, dock så blev inte ens hälften uppätet! Så jag gav min äppelpaj till Matt!

Efter det så åkte jag och några tjejer från klassen ner till Bäckby för att kolla till våran banderoll! Den var ju inte det vackraste men vi kände att den duger! Så den får se ut som den gör helt enkelt! Efter det så kom Ronnie och Nattis och plockde upp mig! Vi åkte ner på stan för att äta och kika runt. När vi tog ut barnvagnen ur bilen så var den ju inte riktigt som den skulle.
Så det blev inge stan uta en timmes bökande nästan uppe i parkeringshuset, undrar vad dem som tittar på filmen från kameran sen kommer säga hahah
Åkte ner till Bäckby / Erikslund för att fixa däcket! Efter det blev det hälla och donken  blää för donken, kändes faktiskt inte bra att äta det ska jag säga! ush Aja Sen så gick ci iväg och kikade på lite studentpresenter åt mig =) Jag gjorde ett litet önskemål (A) även fast jag skäms! Hatar att säga vad jag önskar mig =(

Runt halv fem så skjutsade Nattis ner mig på stan igen! Så snällt av henne att göra det! Tack så mycket =) Sen satt jag utanfr skolan i ca en och en halv timme haha kommer förmodligen få urinvärksinfektion Hah

Klassen samlade där runt kvart i sex, sen gick vi tillsammans till palazet eller hur dem nu stavar sitt namn.
Där bjöds det på lite mingel, och efter det vart det middag!

Lärarna skojade samt rektorn som vanligt! Jag älskar mina lärare! Och rektorn på skolan! Alla är helt fantastiskt underbara! Det är nog väldigt få skolor som har det så bra som vi har eller hade =( ush det känns så hämskt att tänka på att jag måste lämna allt dedär! Fyfan!!

Vi hade tävling om vilken klass som kunde mest om lärarna, det var olika saker som lärarna hade gjort i sina liv som vi skulle matcha ihop med deras namn och våran klass vann överlägset hahaha

Runt 8 så gick vi till station efter att ha fått tagit på oss mössorna! Vi skyndade oss eftersom vi trodde vi skulle missa tåget " Ja men hejsan haha tåget skulle gå 2027 men vi åkte inte föränn 2230! Jävla SJ med deras signal fel! Fyfan att dem inte kan sköta dedär! Det ska inte behöva vara så att man måste vänta i flera timmar på att få åka hem när man räknar med att få göra det en viss tid! Om dem nu vet att tågen kommer bli väldigt försenade så kan dem väl iaf sätta in ersättningsbussar! Fyfan vad vi var förbannade!

Men en sak är vi iaf glada över haha som var en possetiv sak med att vi fick sitta där, och det var att vi hittade först fem hundra kr på bänken, sen hittade vi 200 under bänken. 500 tog elina, ville inte dela med sig den jäveln ;) Men ingen vågade plocka upp hundringarna eftersom dem låg på golvet och det inte var lika diskret. Så vi sket i det! Vi ångrade oss ganska så hårt. Sen när vi satt på tåget så kom en kille fram och gav mig pengarna "Jag såg att det var du som hittade dem så , det är du som ska ha dem" Haha så jävla NICE 700 kr!

Ne nu ska jag sova godinatti



Rektorn är så jävla härlig! Dansade runt som en transa!

Kommentarer
Postat av: Sofia.

Fick du 700 spänn?! :O

2009-06-09 @ 01:33:15
Postat av: bigi

Ne, vi hittade så mycket :D

2009-06-09 @ 12:35:43
URL: http://bigiboop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0