Jackson

Just ja, jag satt och tänkte lite idag på den stackars Mickael Jackson som alla förmodligen vet dog i veckan.

Hans skivförsäljning dubblades tydligen av att han dog. Då undrar jag om det är folk som inte viste vem han var som köpte dem, eller om det var folk som tyckte synd om honom eller om det var någon som kom på sig själv och ba oj jag kanske ska köpa skivan nu när han är död och inte tjänar nå pengar på det? Jag fattar inte.,,,

Satt även och tittade på bilderna som fanns i tidngen på honom. Från det att han var liten fram till idag. Stackarn, han kan inte veta hur ful han blev. Vad gick runt i hans huvud när han oppererade sig? Det började ju bra, ett tag såg det faktiskt helt ok ut men sen gick det för lång. Tillochmed så lång att han hade skydd för ansiktet? Då måste han ha insett vilket misslyckande. Från att vara en mörkhyad söt liten pojke till en fullvuxen vit kvinna! Det var synd om honom.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha! Du skriver så roligt :D! Jag tycker att du fan ska satsa på att bli journalist :D!!! Fast använd stavningsprogrammet då ;D! haha! I love U <3

2009-06-28 @ 22:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0