Igår/idag

Igår var jag med Sofia i stort sett hela dagen, på sjukhus och lite annat. Vi skulle ju till Donken , men det blev inte så. Vi båda kände oss lite hängiga och låg framför tvn. Sen så började Sofia må dåligt då tvingade jag henne att käka macka även fast hon inte var hungrig, Och jo så sant:) några tuggor senare mådde hon redan bättre. Tänk vad en liten köttbullsmacka kan göra =)
Senare när hennes föräldrar kommit hem så åkte vi in till stan och köpte thai. Haha dem senaste dagarna har vi bara käka köp mat hahah men det är det värt. Ah förutom idag då , men vi har planer på att äta ute senare när hon kommer hem från jobbet.

När vi ätit hemma hos Robert och även PLOCKAT UNDAN EFTER OSS! så åkte jag och Ronnie till Nattis, Jocke och lilla tuva. Ronnie skulle få ett stativ av honom. Där spelade vi buzz. Ronnie vann 2 ggr . Ren tur säger jag för han låg sist till sista spelet! Men han påstår att han är smartare än mig. Men det tål att tänkas på.
Vi åkte hem sen och fotade lite. Fick ääääntligen till hans jävla HDR bilder hahahah
----
Idag var vi med dodda ett tag. Sen så hade vi lite tråkigt, sen nu har jag kommit hem och sa på bingo. Sen ska jag träffa Sofia när hon kommer hem. Hoppas att jag vinner en slant :D

Pusspuss

TURKIET OM CA 2 MÅNADER det är helt jävla sjuuuuukt:D

Kommentarer
Postat av: Sofia.

TURKIET BABY, TURKIET :D <3

2009-06-18 @ 00:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0