Ett tag sen?

Ja i helgen har man haft det roligt.

I lördags var jag bjuden att komma hem till frida och parta med några av hennes kompisar. Först var jag ju tvungen att åka och jobba. Jag var så sjukt trött men det gick ann iallafall. Fick sluta tidigare som jag hade hoppats på. Fick panik skynda mig till lilla Tuvas dop. Det var så gulligt att se henne där framme, sovandes. Hon var så jädrans söt. När vi skulle åka och fika så åkte jag vilse såklart. Med tanken på minimum dessutom. Men vi kom fram iallafall. Jag hade ingen att prata med så jag bad Nattis att vända Tuvas vagn åt mitt håll så jag kunde få prata med henne iallafall. Det var trevligt, jag fick lite respons ibland. 

Efter det fick jag skynda mig hem för att fixa mig. Jag orkade inte göra så mycket så jag åkte som jag såg ut. Eller jag fixaded mig ytterst lite. Kom fram till frida runt halv 8. Vi spelade Buzz och singstar pratade och drygade oss. Jag hade det riktigt trevligt. Lite väl trevligt kanske för jag blev ju kanske lite för rolig. Jag tappade tillochmed bort min tampong! Hur fan lyckas jag? Jag drog runt 11 kanske eller klockan var en minut i. Frågade Ronnie om han var hungrig och det var han så vi åkte till Liljas och köpte kebab. Där stod ett fyllo och blängde. När jag pussade Ronnie så sa han :
Kan inte jag med få en sån där? Hah aldrig i livet svarade jag. 
När jag beställde så sa jag "Jag vill ha en hel kebabrulle!" Dem fattade inte vad jag sa så jag gjorde mig själv lite tydligare "Jag vill ha en hel kebabrulle, för förra gången jag beställde så fick jag bara en halv". Fan va Ronnie måste ha skämts för mig! Men fan beställer man en kebabrulle så vill man ju inte få den avkapad? OCh betala samma pris som på dagen! Fan va sur jag var! Jag fick dessutom bara en halv denna gången med. 
När vi fått beställningen så sa dedär äcklet som stod och blängde:
- Fan va stora tuttar du har!
Då fick jag nog jävla äckelgubbe. Jag vart as förbannad och skulle försöka visa det men jag fick bara fram "Fuck you" och Ronnie berättade att det såg ut som att jag sprang därifrån! Hah fan vi fick oss ett gott skratt åt dedär.

Idag vaknade jag av att jag hade drömt om att jag försökt dricka vatten. Jag drack och drack. Drack allt som gick att dricka. Så när jag vaknade så sprang jag och fyllde 3 vattenflaskor med vatten.
Sedan har jag och Ronnie degat ute i solen i flera timmar. Vadat har vi också gjort.

Ne imorgon blir en jobbig dag så god natt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0