En riktigt skön tisdag

Idag försov jag mig! Så typiskt också. Lovade att jag skulle ringa sofia och väcka henne. Men hon skulle inte med.
Åkte in till stan helt ensam. Riktigt tråkigt ska jag säga. Träffade däremot på min kära mor, så ungiks lite med henne och veronka. Gick runt på stan och svettades som grisar.

Efter stan så gick jag över till sofia för att steka ennu en solig dag. As skönt var det idag faktiskt. Klarade av att ligga i solan från typ kl 2 till nu. Det måste nog vara ett rekord för mig. Men för typ en minut sen kände jag att nä nu får det vara nog. Lite färg har jag fått så nu ser jag inte så blek ut....Eller jämntemot Sofia så är jag alltid blek. Den jävla tävligs solaren förfan. Hon ser ut som en mulatt nu! avis? JA!

Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra, Sofia ska ju jobba, Ronnie jobbar och jag har semester. Kanske ska ta och bada lite i polen och samla på sig lite solstrålar medans det fina vädret är kvar!

Idag ska jag åka hem till Ronnie, fast det blir nog lite senare. Ska bli kul och se hans bondbränna.

Usch så fort jag hör ordet bonde så kommer jag och tänka på bonden vi fick låna flaket av på min student vilket leder till att jag börjar tänka på pressänningen som jag lånade av lasse. Måste köpa nytt åt han eftersom jag inte kan få tag i bonden! Fan att jag inte kom ihåg att ta med den hem! Kul!

Ne nu ska jag gå tudiluuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0