En helt vanlig måndag?

Mja kände mig fruktansvärt hängig i morse, ville inte eller orkade rättare sagt inte gå till skolan! Men var tvungen eftersom jag hade ansvar över banderollen =) kul att dem flesta tyckte att den var fin!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I Fredags jobbade jag, så jävla tråkigt! Fan kände mig hängig redan då, men pengarna behövs!

I Lördags var jag inte alls motiverad att jobba! Åkte iallafall! Fyfan va det var tråkigt! Inge folk typ , fanns ingenting att göra så jag drog en liten lögn och fick sluta tidigare, eller det var egentligen ingen lögn för det var sant, jag skulle hem till ronnie och äta men inte själv med ronnie så jag ljög inte! Det var min arbetskollega som gjorde det åt mig, hon sa att han och jag skullle ut på en romantisk middag tillsammans =)
Aja jag kom hem till ett fullt hus hos ronnie, jag hade stressat som ett as för att komma i tid! och jag kom 10 min tidigare än vad jag sa att jag skulle så det kändes bra! Alla var där men han hade inte öppnat presenterna ännu så jag smög in min och doddas där!
Han fick en slant för att bättra på sin tatuering =) Så fick han en halv digital och halv systemkamera. Ah inte av oss utan familjen!

Sen vart det utgång. Jag hade sjukt kul med Sofia, Ronnie tappade jag bort innan vi ens hunnit komma in! Inte så kul!
Sofia och jag var så taggade inför studenten så det blev as kul! Fan va vi dansade och härjade. Runt 1 så skedde en mindre rolig grej =/ Så som sagt jag sov hos snälla Robert med Sofia. Han var så snäll och lånade ut soffan åt mig! Jag fick tilloch med en biljett.

I söndags vaknade jag sjukt tidigt av att jag höll på att koka över. Robert soffa är av skinn (tror jag) och jag låg på den med solen skinandes in. Även fast persiennerna var nere så trodde jag att jag fastnat i soffan! Jag var bokstavligen fastklibbad! Senare började Sofia vakna till liv, hon skulle ner på stan och fixa håret! MEdans hon gjorde det satt jag och Robert och tittade på en dokumentär och fomel1. Sen när Sofia kom tillbaka käkade vi en snabb frukost, fixade Sofia sen bar det av till Jan Storm! En fotograf i sala. Sofia sa att bilderna blev jätte fina och det har jag inte någon tvivel på! Hon var så vacker <3 Efter det bar det av till Ronnie.
Ronnie och jag satt ute och solade,  sen käkade vi. Runt fem så åkte vi ner på stan för att se studenterna gå på röda mattan! Det var riktigt trevligt att se, gjorde nästan så att jag fick lite ångest över att jag inte går i sala! Haha Martina och Sofia var sååå fina!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja tillbaka till idag. Jag åkte ju till skolan! Där så visade jag exemplaret till banderollen! Sedan skickade jag iväg den! Så nu kommer fakturan att skickas till mig:S förhoppningsvis....Kanske kommer få ett mail där det står att jag glömt fylla i uppgifter haha. Aja Men det ska nog gå bra! Sedan så gick hälften av klassen och köpte vivaldi och satte sig ute i parken och åt! Det var riktigt trevligt! Fan va skönt det var med lite sol! Bra att ladda batterierna inför vintertiderna sen!

När jag kom hem från skolan satte jag mig ute en stund med Pici. Det var så skönt! Sofia hörde av sig efter att hon och Martina hade varit i västerås! Så vi tog på oss inlines och åkte ett varv. Mamma blev inte så glad på mig. Hehe Eftersom att jag är sjuk! Hon ba ; Vill du ligga på sjukhus på din studentdag?". Nej det vill jag inte men har sett fram emot att bara få ta på mig dem och åka! Och jag ansträngde mig inte ens utan lät vinden föra mig hahahahha ne riktigt så var det inte =)

Nu sitter jag här utråkad och utan nå heroes avsnitt att titta på :( Typiskt!

Ska väl gå och lägga mig för att orka upp imorn! Har ju syjunta med klassen då! Kul kul:D Cyckelrace för sala imorgon! Typiskt att man missar den!

Hej  '


Kommentarer
Postat av: Sofia.

Tack älskling! :) Jag älskar dig så mycket! Alltid bästa vänner. Jag ska ge dig hemsidan sen, så du kan gå in och kolla på bilderna :D!

2009-06-02 @ 23:50:22
Postat av: järnet





Du hade riktigt kul idag va ?? :D:D o full ? :P

2009-06-03 @ 22:49:51
URL: http://babiekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0