Donken

Ja hela veckan i stortsett har jag lekt med sofia:D Vi har suttit o snackat skit och hittat på en massa skit också.
----------------
Igår skjutsade jag Lina och Daniel till Ängsö mitt ute i ingenstans. Var ett tag sen jag träffade Lina så den lilla stunden tog man vara på. Vi satt i bilen och drygade, och jag sket nästan på mig för polisen körde bakom mig. Lina täckte hela bakrutan så när det kom en bil så trodde jag att det var polisen igen! Fan är jag egentligen rädd för? Jag är alltid laglig när jag kör! Kanske lite för laglig, det är väl det dem skulle kunna stoppa mig för haha. Tror väl att jag har nå illegala invandrare i bilen och därför kör jag lagligt, just för att dem inte ska stoppa mig. Äh jag har väl en sån jädrans otur att dem kommer göra det snart bara för att jag säger det haha Vi stannade vid donken på vägen hem! Tog en plusmeny för att få glasen, Fan fattar inte att dem i USA tar "supersize?" Det är dubbelt av allt! Fyfan att dem orkar, här orkar man knappt en vanlig meny hahahha
-----------------
Idag är det midsommar, och från och med imorgon så kommer det bli mörkare igen? Fan va tiden har gått fort. När man var lite tyckte man att midsommar kom sent in på sommaren :/ hmm Ah ikväll har vi inga riktiga planer, Sofia och Jag ska väl hitta på någonting men vad vet vi inte.

Vi kanske syns?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0