lättar lite på tyngden....

Nu sitter man här och klagar för sig själv igen. Att man snart kommer att jobba ihjäl sig vad ska man göra efter sommarn, hur bire med skolan, jobbet, ska man flytta hemifrån isf vart, när?

Allt snurrar runt i mitt huvud just nu. Jag kan inte få nånting på plats. Jag blir iriterad på mig själv att jag ens oroar mig för sådanna saker just nu. jag har precis gått ut skolan, någonting man sett fram emot sen man var liten. Nu när jag väl sitter här så känner jag mig som ett litet barn igen. Känner mig förvirrad. Varför har man gått och sett fram emot en tid i sitt liv då man inte har en aning om vad som kommer att hända.

Har alltid trott att det kommer att lösa sig för mig, att jag kommer klara livet galant, har oftast tagit mig förbi mina hinder. Men nu känns det som att jag inte kommer att göra det. Jag vet inte vad det är som får mig att känna mig så jävla förvirrad.

Sofia jag behöver dig<33 Har absolut ingen aning om vad jag skulle vara i livet utan dig. Du är min klippa! Du är min absolut bästa vän! Ingen kan ta det ifrån oss! Det är inte många som har en sådan vän som jag har! Vet inte vad jag gjort för att just jag ska få en sådan vän. Men jag är jävligt lycklig att jag flyttade ut till den här skithålan är jävligt glad att jag just bor 12 meter ifrån dig, att det var du som kom till min dörr när vi var små. Men jag känner på mig att även om jag inte hade flyttat hit så hade vi hittat varandra på ett annat sätt...För du och jag hör ihop och det finns ingenting som kan ändra på det! Jag älskar dig!!
<3


Kommentarer
Postat av: Sofia.

Åh :') Först och främst vill jag säga att Kumla inte är en skithåla ;) För det andra vill jag säga att jag klarar mig inte utan dig heller! Vad skulle jag göra utan dig?! Jag tror oxå att vi skulle hitta varandra iaf. För det är du och jag. Så ska det vara! Vi kommer att fixa det här och jag är säker på att vi gör det tillsammans. Vi kommer på något att göra. Vi fixar det här bästa vän :D Du och jag genom allt! Vi behöver träffas å prata lite. Om hur vi ska göra. Jag har oxå ångest. Jag vill typ börja ettan igen :P Allstå 7 år ;D Ring när du slutar imorrn! Jag älskar dig mest Gittis. Alltid du och jag <3

2009-07-15 @ 00:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0