helgen p.meet

Man kan säga att helgen har varit trevlig, kort och gott sagt.

I torsdags så åkte vi in till power meet, jag, Ronnie och Sofia med Ronnies pappa och hans kära bil.
Vi åkte ut till Irsta och plockade upp Ronnie och hans pappas arbetskompis. En riktigt pratglad typ kan man nog lugnt säga.
Sofia var inte riktigt på topp då.

I fredags åkte vi in igen fast denna gång på morgonen. In till marknaden. Fan 150 kr för att gå in på marknaden och slösa pengar. Det var trevligt iallafall fast jävligt varmt. Brände mig på bröste, fick små vattenfyllda blåsor som var riktigt underhållande. Jag satt och sprängde dem med naglarna, det lät så roligt när jag lyckades. Underhållning på högsta grad när man har riktigt tråkigt. Vi var på marknaden i nästan 5 timmar, sen åkte vi hem, duschade, käkade och väntade. Sen runt 7 plockade vi upp sofia och åkte.

Jag var förare, ongrade mig ganska snabbt när dem andra började bli roliga. Jag körde Doddas bil, ganska jobbig lite kärra att köra, men det gick bra. Kvällen var rikgtigt trevlig även fast jag körde. Vi åkte iväg för att käka, under den korta tiden så blev det världens oväder. Fyfan och jag som är livrädd för blixten. Vi åkte hem nr det började, bilarna från Hälla försvann på bara några minuter. Jag körde 70 nästan hela vägen till kumla fyfan va det regnade och blixtrade, blixten bländade mig flera gånger. Det var ganska jobbigt må jag säga. Plus att jag blev väldigt trött. Jag måste ha varit en fara för trafiken för jag kommer inte ihåg sista biten av resan så trött var jag.

Igår så åkte vi hem till mig och lekte med Sofia en stund, skulle ha åkt till v-ås igen men Ronnie orkade inte, den jävel ;).
Men vi hade trevligt iallafall tittade på film med mina päron.

Idag så åke Ronnie hem tidigt så nu sitter jag ensam här, ska förlja med min kära mor på bingo sen... Undrar vad Sofia har för sig...

Var nyss ute med vovsingen, träffade på brudarna gran så jävla dryga, dem har alltid någonting att komma med så fort man ser dem. blä

------
Testade en ny pizzeria...Ingen höjdare direkt, beställde en vesuvio...De såg ut som tonfisk och smakade tonfisk.. Den får inga tosters som Evelina brukar säga.

Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0