AIDS på Mcdonald´s

Idag så  var jag i västerås igen för att lära henne det sista innan hon börjar på måndag. på väg hem så började vi bli rätt hungriga. Hon köpte vykort sen gick vi till p-huset. Fan 38 kr för mindre än tre timmar =( sjukt dyrt! Aja betalade sen åkte vi.

Vi stannade på Mcdonalds stenby för att äta.
-om dem nu är så troende, varför äter dem då här? och om dem äter här så kan dem ju ta av sig sjalarna eftersom det förmodligen bryter mot deras tro iaf. Veronka kan vara rätt rolig hon.  När hon gick för att hämta dricka så såg jag någonting som fick mig att skratta till.


Mcdonalds hade skrivit det fast hullerombuller på väggen så att det stod typ aids i mitten. Dem hade skrivit en massa mokstäver. Hm tänkte jag, är det någonting som dem döljer och visar det lite diskret för dem som är uppmärksamma, eller är det bara ett sammanträffande, vem vet =O det stod typ : Molaidscd.

Snart ska jag till Ronnie, vi ska kolla vad som går på bio ikväll. Hoppas att det blir nått, skulle vara mysigt.

Imorgon är det POWER BIG MEET i västerås!

Kommentarer
Postat av: järnet.



Aa jag har bara gjort avfärgning :) ska kasta i en blond hårfärg sen :) får se hur man ser ut i slut ändan.. jag kan ju inte färga mitt hår så tätt inpå tack vare "cancern" :) men aa får se... små gult får ja vara ett tag.. :D haha...

2009-07-02 @ 10:42:00
URL: http://babiekexet.blogg.se/
Postat av: järnet

Aa har en "cancerknöl" på magsäcken :) men ingen fara ja mår prima, haft fanskapet länge :)



taack, känner mej någolunda OK i håret :D !



2009-07-02 @ 15:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0