Vengaboys

HAHA sitter här och lyssnar på min o såfis låt:D BoomBoom


gårdagen blev inte som jag hade tänkt mig:P ronnie va på fest så jag fick bli fylletaxi åt honom:P fast jag klagade inte för hade endå inget bättre för mig. sen så stannade jag hos honom och tittade på outlander tror jag den hette, rätt bra film förutom några små tabbar som typ att molnen stod stilla hela tiden och att drakarna inte sprutade eld:S o att dem inte snackade norska!!!!! det stör jag mig på som fan! att han kraschar i norge någonstans men inte en enda kotte snackar norska! hmm vikingarna kanske pratade engelska och amerikanska på den tiden vem vet:)

Idag vaknade jag upp hos ronnie utan tv:( det är as tråkigt:( sen så åkte vi ner på stan och köpte baguette och körde hem och käkade upp dem:) mumma:D

Nu sitter jag här och har tråkigt igen:/ vill att sofia oxå ska komma hit o leka med mig:( men hon är i stan :/ tråk tråk för mig:( men hoppas att ronnie kommer snart så att jag har någon att leka med här ute i skogen:/

Syrran ska dra hit nån kompis så jag blir väl som typ barnvakt åt na! Tror inte mina päron litar på henne så mycket längre!:/
ah den tiden den va bra när man var i den åldern:)

Ikväll blir det langos mmmmmmm:P as gott :D

Pussokram skumbanan:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0