Tråkig dag!

I morse så vaknade jag brevi min älskling<3 inte ofta han är hos mig o sover:D så de va mysigt. Vi vaknade väl runt typ tolv , trodde jag skulle få ångra de eftersom jag brukar ha svårt att somna när jag vaknar så sent, men fan jag är as trött >_< .  Käkade mat sen gick vi ut o skotta snö från bilen haha länge sen de va såhär mycket snö:) pici tyckte de va roligt att hoppa runt i den djupa snön, så jag körde lite taga med henne.

Sen skulle syrran på handbollsmatch i Eskilstuna, så va lite snäll och skjutsade henne och hennes lagkamrater. En stor förlust:( 22-5 . jag kan bli tokig på salas spel ibland! inte ett dugg agressiva i sitt spelande, och små fjuttiga kast!! inte så konstigt att dem förlorar! Det börjar jävligt bra men så fort dem märker att de går bra så klantar dem sig! men men som sofia sa idag "Vinden vänder även för dem" och jag hoppas verkligen det! Efter matchen var slut så åkte vi till donken. Sen åkte vi hem!

Nu sitter jag här. var nyss med sofia, vi pratade lite sen gick hon hem:( alltid lika tråkigt när hon går:/
Ronnie skickade nyss ett klipp på youtube till mig(http://youtube.com/watch?v=b-yJBsjatw0) förstog inte riktigt det roliga:) men det gjorde visst han så :)

Imorgon så är det den dagliga rutinen:/ gå till praktiken... aja får väl göra de bästa av de hela.
God natt:)

puss o hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0