Tråk

Idag har jag varit på praktiken, var helt död! Eftersom jag var hon min vovves uppfödare igår till kl 11 på kvällen>_< och gick upp för tidigt på de! Fixat lillans päls nu så hon kommer bli jätte fin sen:D

Hjälpte såfia med sin blogg idag, och även fixat min som ni ser....

Ska jobba imorgon drygt>_<

Fick reda på att norton mår bättre, och det var en tung sten som föll från bröstet! fan va skönt!!!

Lina har ju varit på besök, har umgåts med henne lite grann! har saknat henne jätte mycket! Det är ju en del av mig som bor nere i malmö nu.


Go natt!

misss uuu:(<33

Kommentarer
Postat av: lina!

saknar dig med snuttan, har vart kul å ses!<3

2009-02-20 @ 00:13:53
URL: http://linamarina.bloggsida,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0