ooops

jag undrar om jag gjorde leo arg för att jag frågade om jag fick ta ledigt resten av veckan hahah:S men men fan känner att jag måste ställa om mig innan skolan börjar igen!!! fan det ska bli så jävla kul att få träffa alla igen:D har ju aldrig varit ifrån dem så här länge nånsin ju:( och så är det lixom sista året får vara tillsammans allihopa:(

bergatrollet är lätt bäst:D hahah vi har hetat sagoprinsen och huldran med :P

igår satt jag och rotade igenom gamla bilder på datorn och hittade en massa roligt...jag förändrar mig skapligt ofta hahaha först hittade jag en bild på när jag gick i åttan fan haha skit gulligt:P rätt långt hår och svartfärgat, sen så en bild från montenegro där jag hade klippt mig typ som viktoria beckham gjorde för några månader sen, då hade jag blondt i hårbotten och svart i topparna ganska coolt, fast jag kommer ihåg att jag inte var nöjd med frillan,,, efter det så klippte jag ju av mig hela skiten och hade håret som en igelkott, sen när det växte ut så färgade jag de choklabrunt och satte i löshår, efter det så började jag i gymnasiet och då hade jag lagom långt hår, sen färgade jag de svart igen , och i tvåan så klippte jag av mig de så jävla kort att jag såg ut som en kille,,, det var förra året i september, och nu är det långt igen MIRAKEL!!!! och jag säger de jag att det kommer ta ett jävla tag innan jag kommer klippa av mig detta!
Fast jag är nyfriserad just nu men det ser iaf bra ut hahahha men inte kortare än såhär:P

Snart ska jag hem till martina och hjälpa henne med att måla. fast först ska jag ta en fika med sofia och ta ett snack med leo för han verkar ju som sagt sur:/



Här var jag klippt som en jävla hockeyspelare förfan hahahhaha så jävla knäpp jag var!!! jag va inte alls rädd för saxen minsann hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0